Enter your keyword

Hakkımızda

GÖKŞEN EĞİTİM KURUMLARI

YILLARIN TECRÜBESİ VE SEÇKİN ÖĞRETMENLERİYLE GELECEĞİNİZE EN İYİ KATKIYI SAĞLAMAK İÇİN SİZLERLEYİZ.

Gökşen Eğitim Kurumları, 1967 yılından beri eğitim öğretim hizmeti vermektedir. Yarım asrı aşkın sürede ana sınıfı, ilköğretim, Anadolu lisesi seviyesinde eğitim hizmetlerinde bulunan kurumumuz, Gökşen Akşam Lisesi ile eğitim hayatına katkı vermeye devam etmektedir.

Okulumuz, çeşitli sebeplerle örgün eğitim dışı kalmış bireylerin tekrar lise düzeyinde eğitim alabilmelerine imkân sağlayan bir kurumdur. Öğrencilerimiz akşam lisemiz sayesinde hem iş yaşamlarını hem de eğitimlerini tamamlayabilmektedirler. İsterlerse okulumuzdan aldıkları eğitim sayesinde üniversite hayallerini de hayata geçirerek rakiplerine göre bir adım öne geçebilmektedirler. Yılların tecrübesi, nezih mekanları ve seçkin öğretmenleriyle geleceğinize en iyi katkıyı sağlamak için sizlerleyiz.

bg-student
VİZYONUMUZ

Eğitimin durmaksızın ilerleyişi içinde Gökşen Eğitim Kurumları olarak bir köşe taşı olabilme mutluluğunu yaşamaktır. Öğrencilerimizin ihtiyaçlarını karşılayan eğitim programları sunarak hayallerine kavuşmasına yardımcı olmaktır.

MİSYONUMUZ

Ailesi ve ülkesi için; toplumun ve dünyanın sorunlarına duyarlı, ’’bilim ve akıl yolunu’’ kendisine rehber edinen, özgür ve yaratıcı düşünen, kendi dil ve kültürünü çok iyi bilen, yarım kalmış azim ve isteklerini yaşamaya kararlı, girişimcilik cesareti olan, kendini erdemlerle donatmış, yaşam ve başarı azmi hiç bitmeyen, Cumhuriyet değerlerini özümsemiş bireyler yetiştirmektir.

KURUCUMUZ: ALİ AKSAY

1963 Osmaniye Düziçi Öğretmen Okulu mezunu olan Sayın Ali Aksay, dört yıl ilkokul öğretmenliği yaptıktan sonra 1970 yılında Gazi Üniversitesi İngilizce bölümünü bitirmiştir. Uzun yıllar ilk-orta-lise ve yükseköğretim kurumlarında İngilizce öğretmenliği yapmıştır.

Eğitim – öğretimde vazgeçemediği ilkelerin başında; Mustafa Kemal ATATÜRK’ün “Baş Öğretmen” olarak çizmiş olduğu bağımsızlık, cumhuriyetçilik, özgür insan, güzel sanatlara saygı ve bilimin önderliği gelir.

Eğitim – öğretimin gelişmesinde sistem olarak öğrenci merkezli modüler yaklaşım önermektedir. YKS hazırlıkta uzun yıllar sonucu elde ettiği edinimleri ile bu sistemi geliştirip, eğitim sisteminde uygulamayı planlamıştır. Temel faktörler olarak gördüğü “sevgi, özgüven, aksiyonel yaklaşım ve kolektif başarı” her zaman yetiştirdiği öğrencilerine ışık tutmuştur.

Ali Aksay